X Factor 2012

Nga Gerjola Caushi 

Britney Spears dhe Demi Lovato kanë nënshkruar një kontratë si gjyqtarë për versionin amerikan të X Factor. Ky është një program që zotërohet nga shume vënde te Europës ku mbahet dhe si një nga audicionet më të suksesshme.
Britney Spears ka shitur më shumë se 100 milionë albume në mbarë botën.
Ajo tha:  “Unë jam shumë e emocionuar në lidhje me këtë përvojë e të re. Është dhe do të jetë po aq argëtuese dhe aq e ndryshme nga çdo gjë e kam bërë ndonjëherë”.
Demi Lovato, 19 vjec u shfaq në filmin Camp Rock dhe ka nxjerrë tre albume.
“‘Unë jam gati për të gjetur yllin e vërtetë.” shprehet ajo.
Këngëtaret do të bashkohen me Simon Cowell dhe LA Reid në panelin gjykues. Fox ka konfirmuar herët këtë vit që Paula Abdul dhe Nicole Scherzinger nuk do të jenë të pranishëm në këtë program.
Për serinë e parë të SHBA-xFfactor u parashikuan rreth 20 milion teleshikues nga Simon Cowell.
Ai kohët e fundit pranoi se ai do të ishte “tepër arrogant” dhe premtoi të mëkëmbë programin.Seria e parë u fitua nga 19-vjeçar Melanie Amaro, i cili mori një kontratë regjistrimi me vlerë më shumë se £ 3 milion. Kjo është një mundësi e artë për cdo person që nderron të jetë këngëtar.

